اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر شماره ۱۳۷۶۸

حضور رئیس اتحادیه در نمایشگاه گردشگری

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ , بازدید: ۴۱۴
۲۵ بهمن ماه رئیس اتحادیه رستوران وچلوکباب شهر تهران با حضور در نمایشگاه گردشگری و شرکت در نشست سومین رویداد سراسری خوراک در سده نو همراه با معاون گردشگری کشور به گفتگو و تبادل نظر پرداخت .

25 بهمن ماه رئیس اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران با  حضور در نمایشگاه گردشگری و شرکت در نشست سومین رویداد سراسری خوراک در سده نو همراه با معاون گردشگری کشور به گفتگو و تبادل نظر پرداخت .

 

حسن فهمیده رئیس اتحادیه رستوران و چلوکباب تهران ضمن بازدید از نمایشگاه گردشگری و شرکت در نشست سومین رویداد سراسری گردشگری خوراک در سده نو با همراهی دکتر شالبافیان معاون گردشگری کشور و مدیران کل حوزه معاونت کردشگری به سخنرانی پرداخت.

رئیس اتحادیه رستوران و چلوکباب تهران ضمن قدردانی از فعالان حوزه صنعت و خوراک کشور و تقدیر از وزارت گردشگری از برگزاری نمایشگاه جاری ، عرضه خوراک ایرانی  بویژه خوراک اقوام در جذب گردشگران داخلی و خارجی  را بسیار مهم ارزیابی کرد

حسن فهمیده با اعلام ادغام 2 اتحادیه رستوران و چلوکباب ابراز کرد، هر 2 اتحادیه با بیش از نیم قرن فعالیت پایدار،مستمر و مفید در شهر تهران، برای حفظ عرضه خوراک ایرانی  تلاش بسیار نموده و در حال حاضر با ادغام صورت گرفته اتحادیه رستوران و چلوکباب شهر تهران با بیش از 1800 عضو دارای پروانه کسب و 1500 متقاضی پروانه کسب درصدد است  با افزایش سطح خدمات و کیفیت در عرضه خوراک ایرانی درشهر تهران برای شهروندان ،گردشگران داخلی و خارجی خدمات خود را بیشتر کرده وحسب وظیفه ذاتی و مسئولیت اجتماعی احیای فرهنگ عرضه خوراک ایرانی به ویژه خوراک اقوام را گسترش دهد.

رئیس اتحادیه رستوران افرود : بدلیل اهمیت افزایش سطح خدمات و کیفیت در واحد های صنفی رستوران و چلوکباب وجلوگیری از لوح فروش و تندیس فروشی به واحد هایی که تلاش مینمایند با ارائه خدمات نامطلوب موجب خدشه دار شدن اعتبار صنعت خوراک در شهر تهران گردند از 2 سال گذشته آکادمی رستوبان در راستای رتبه بندی و سطح بندی و معرفی واحد های برتر در هر سال تاسیس شد و خوشبختانه با همکاری و همیاری وزارت میراث فرهنگی و گردشگری نیز اولین مراسم آن در آذرماه سال جاری با شکوه تمام برگزار گردید و در سال جدید هم به یاری خداوند متعال دومین مراسم هم برگزار خواهد شد.

 

فهمیده اضافه کرد ، ترویج فرهنگ خوراک ایرانی همکاری نهاد ها وسازمان ها را میطلبد و لذا ایجاد یک تفاهم نامه برای همکاری متحد جهت ارتقا سطح کیفیت و خدمات از طریق همکاری مشترک با وزارت کردشگری در راستای هم افزایی و مسئولیت های اجتماعی مشترک می تواند موجب شکوفایی این صنعت و جذب گردشگران داخلی و خارجی باشد .

در ادامه این نشست رونمایی از هفت طرح و برنامه گردشگری خوراک با حضور رئیس اتحادیه رستوران و چلوکباب شهر تهران و معاون گردشگری کشور انجام گردید .

روابط عمومی اتحادیه رستوران و چلوکباب شهر تهران

 

 

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016